خرید گنج یاب تصویری

خرید گنج یاب تصویری

در بازار فلزیابی دستگاه های زیادی وجود دارند که هر کدام کاربرد خاص خود را دارند . خرید دستگاه گنج یاب تصویری به عنوان یک سیستم کاربردی و حرفه ای ، گزینه ای عالی در بین کاوشگران شناخته می شود . این دستگاه دارای امکانات و قابلیت های عالی می باشد . این دستگاه یکی از چند مدل دستگاه گنج یاب موجود در بازار است که توانسته موفقیت های بسیاری را حول محور شناسایی و کشف گنج و دفینه برای اپراتور ها به ارمغان بیاورد .

گنج یاب تصویری

گنج یاب تصویری به گنج یابی گفته می شود که علاوه بر قابلیت شناسایی فلزات ، قابلیت اسکن و ارائه تصویر گنج ها و دفینه های موجود درون خاک و جسم مورد نظر را دارد . نمونه موفق این گنج یاب تصویری سیستم های شرکت فلزیاب شهر می باشد که در ایران فروش بالایی دارد . البته هیچ دستگاهی قادر به اسکن به صورت زنده و نشان دادن عکس واقعی فلز یا جسم دیگر در زیر خاک نیست . در نتیجه فقط شکل حدودی و تخمینی فلزات یا اشیای مدفون در خاک را نمایان می کند . به طور کلی می توان 60% به تصویر ارائه شده اعتماد کرد . دستگاه فلزیاب یا گنج یاب به تجهیزاتی گفته می شود که توانایی تشخیص وجود قطعات فلزی را در هر شرایطی مانند زیر خاک ، درون سنگ ها و غیره داشته باشند .

تفاوت فلزیاب ، طلایاب و گنج یاب تصویری

هر چقدر توانایی دستگاهی در تشخیص و تفکیک فلزات بیشتر باشد کاربرد آن نیز تخصصی تر می گردد . در حالتی کلی فرق فلزیاب را با طلایاب و گنج یاب می توانیم این گونه بیان کنیم که :

فلزیاب دستگاهی است که فقط قادر است فلز مورد نظر کاربر را شناسایی کند . پس نمی تواند با ارزش یا بی ارزش بودن فلزات را تشخیص دهد . در حالی که گنج یاب و طلایاب این ویژگی را دارند که ارزشمند بودن فلز یا حتی طلا بودن آن را برای کاربران مشخص کنند . گنج یاب مخصوص دفینه می باشد .

فلزیاب می تواند در مکان هایی مانند گیت فرودگاه و بازرسی های امنیتی کاربرد داشته باشد . درحالی از گنج یاب صرفا در زمان کشف استفاده می شود . برای آگاهی از معنی و مفهوم گنج یاب بر روی کلمه مورد نظر کلیک کنید .

ویژگی های گنج یاب تصویری

  1. قدرت حذف ذرات را داشته باشد .
  2. تفکیک حداقل 50% داشته باشد .
  3. نشانگر تصویری متراژ را داشته باشد .
  4. باید عمق نفوذ حداقل 3 متر داشته باشد .
  5. از لحاظ ابعاد و قابلیت حمل سبک و کم حجم باشد .
  6. گنج یاب تصویری باید قدرت تغییر فرکانس را داشته باشد .

نحوه کارکرد گنج یاب تصویری

این دستگاه یک میدان مغناطیسی در حول دیسک خود ایجاد می کند . با نزدیکترین دیسک به زمین یا محیط های اطراف دیگر اگر فلزی در آن محدوده باشد میزان شدت میدان مغناطیسی را تغییر می دهد . با توجه به این تغییر در این شرایط احتمال وجود فلز در آن منطقه وجود دارد . البته بستگی به میزان شدت تغییر میدان مغناطیسی و توانایی دستگاه عمق جستجو مشخص می شود . مثلا برای فلزات قدیمی که مدت هاست زیر خاک هستند فرکانس آنها بسیار بالاست . به همین علت در برخی از موارد می شنوید که تشخیص دستگاه اشتباه می شود .

نکات خرید گنج یاب تصویری

ما به این نکات زیر در مقاله های دیگر گنج یاب نیز اشاره کرده ایم . زیرا گاهی افراد همه مقالات را پیش از خرید مطالعه نمی کنند . حتما پیش از خرید یک دستگاه گنج یاب تصویری به نکات زیر توجه کنید :

  1. دستگاه را در زمان خرید می بایست در سنگ ، خاک طبیعی ، و در سنگ و در زمین خاکی دارای لایه تست کرده و سپس خریداری کنید . در بعضی مواقع یک فلزیاب در سنگ ها و صخره ها کارایی دارد . اما همین دستگاه در خاک های چند لایه ، تا 80% کاهش نفوذ دارد . در نتیجه کاربر رضایت پیدا نمی کند .
  2. پیشنهاد می شود در هنگام خرید ترجیحا در مکان معامله حضور داشته باشید و این نکته را در نظر بگیرید که همان دستگاهی که برای آزمایش و تست استفاده می شود را خریداری کرده و تحویل بگیرید و از پرداخت هزینه و دریافت کردن دستگاهی که تست نشده به شدت خودداری فرمایید . دلیل این موضوع را هم می توان متفاوت بودن مدار داخلی دو دستگاه متمایز از یکدیگر در زمان تست و تحویل در نظر گرفت .
  3. حتما در انتخاب نوع دستگاه دقت کنید ، به طور مثال اگر جزو افراد مبتدی هستید در ابتدا با تهیه و استفاده از یک دستگاه نقطه زن شروع کنید . با تمرین و استفاده از دستگاه می توانید پس از یادگیری و حرفه ای شدن شعاع زن و اسکنر نیز تهیه فرمایید . اگر حرفه ای هستید دارای تجربه می باشید ، می توانید کار خود را از همان ابتدا با هر سه دستگاه مکمل یکدیگر آغاز کنید .

کیفیت گنج یاب تصویری

بنابراین با توجه به نکات مذکور قبلی قادر هستیم به خریدی امن تر و محصولی با کیفیت نزدیک تر شویم .

همچنین نکته دیگری که بهتر است در زمان خرید در نظر خود قرار دهیم ؛ این است که اگر در کاوش خود هدف جدی ای داریم حتما به دنبال خرید دستگاهی با مدل پیشرفته برویم .

منظور دستگاهی است که بتواند نسبتا گرانتر از مدل های پایین تر باشد . زیرا هرگز نمی توان انتظار دریافت بهترین نتیجه را داشت وقتی بهترین دستگاه تهیه نشده است . با آگاهی و دانشی که با مطالعه این مقاله در حوزه دستگاه های طلایاب کسب کرده اید ، اکنون شما آماده یک خرید مناسب هستید .

بهترین پیشنهادی که ما می توانیم به شما بدهیم این است که برای خرید دستگاه ، به یک شرکت معتبر مراجعه فرمایید ؛ شرکت اهورا فلزیاب می تواند این مورد را برای شما تضمین کند .

سخن پایانی

پیشنهاد شرکت ما این است که پیش از خرید یک دستگاه فلزیاب ، به خصوص در مواردی که قصد دارید یک دستگاه گران قیمت خریداری کنید ، میزان تحقیق مورد نیاز را انجام داده و اطلاعات کافی را به دست بیاورید و سپس اقدام به تهیه آن کنید .
مشاوران ارشد در این زمینه شرکت فلزیاب آماده مشاوره رایگان به صورت حضوری ، تلفنی و مجازی به شما مشتریان گرامی جهت تهیه انواع فلزیاب می باشد .
شرکت ما مناسب ترین و موثرترین دستگاه ها را از میان برند ها و تکنولوژی های مختلف فلزیاب موجود در بازار به متقاضی جهت رسیدن به مقصود اصلی خویش معرفی می نماید و همچنین زمین مناسب برای آزمایش دستگاه در اختیار شما می گذارد تا شما به عنوان خریدار به دست خود هم در زمین و هم در عمق خاک ، سیستم این دستگاه را تست کرده و همچنین با کارایی آن به طور کامل آشنا گردید .

برای مشاوره با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

شماره تماس جهت مشاوره :

مهندس پاکزاد 09124140052

ارسال دیدگاه